عمارات ماسلاک
نوشته شده توسط : admin

این عمارات بر روی تپه ای سرسبز توسط سلطان عبدالعزیز بنا نهاده شد. این عمارات نمونه ای است بسیار با ارزش از سبک معماری عثمانی که در اواخر قرن 19 بنا نهاده شد. امروزه از عمارت مالتا بعنوان یک رستوران ساده و ارزان قیمت بهره گرفته می شود ، هم چنین عمارت ماسلاک و لیمونلو هم بعنوان کافه تریا مورد استفاده قرار می گیرد.


عمارت فلوریا 


  عمارت فلوریا  یا عمارت دریائی آتاتورک نام  عمارتی است که توسط رؤسای جمهور ترکیه در فصل تابستان مورد استفاده قرار می گرفته ، طراحی داخلی این عمارت نمونه زیبائی از شیوه طراحی در قرن بیستم است. ابتدا آتاتورک این عمارت را بعنوان مکانی برای گذراندن تابستان انتخاب نمود که تا به امروز این سنت پا بر جا بوده و ادامه یافته ست. این عمارت (T) شکل در سال 1935 میلادی ساخته شد. 

آژانس الفبای سفر مجری تخصصی  تور استانبول , رزرو آفر تور استانبول نوروز 95  ، تور استانبول نوروز 95  ، تور استانبول اسفند 94 و  تور لحظه آخری استانبول نوروز 95  شما را دعوت به دیدن این شهر زیبا می نماید.

www.alefbatour.com





:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری استانبول نوروز 95 , تور استانبول اسفند 94 , تور استانبول نوروز 95 , رزرو آفر تور استانبول نوروز 95 , تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 581
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: